17 Mayıs 2013 Cuma

network yaza özel elbise modelleri 2013

network, elbise, abiye, bluz, yazlık elbise, tulum, ceket, pantolon, abiye budur
Yaza herkes adına network 2013 elbise modelleri ile merhaba diyorum, inceledim, baktım, elledim , dokumdum daha ne yapayım tüm modelleri hepsi birbirinden güzel. Zaten network bu yıl iki farklı tema ile bizlere güzel şeyler hazırlamış, birinci marin teması, marin deyince benim aklıma, liman , sahil, deniz ve mavi geliyor. Lacivert çizgili elbise modelleri, mavi abiye modelleri, denizin tonlarında elbiseler, kısa ve şık yaza özel elbise modelleri, seksi çağrışımlar hepsi network'ün 2013 elbise modelleri koleksiyonunda bulunmakta. Safari temasında ise , turuncu, bej, haki, sarı elbise ve abiye modelleri bulunmakta, afrikanını çekici tonlarını bir araya getiren marka, saflığı ve güneşi, yumuşacık kumaşlarda bizlere sunuyor.

koleksiyon çok geniş bir koleksiyon, pantolon, tulum, ceket, bluz yani ne ararsanız bulabilirsiniz. fiyatlar gayet uygun, zaten network elbiselerinin ve modellerinin, daha çok gece için ve davet, kutlama gibi yerlerde giyilmesini istiyor gibi, resmi ve iş elbiseleride oldukça şık ben bu koleksiyonu çok beğendim, sizede tavsiye ederim, aşağıda linki tıklayıp abiye budur sitesinde tüm koleksiyonu inceleyebilirsiniz. mutluluklar dilerim.

http://abiyebudur.blogspot.com/2013/05/network-2013-elbise-modelleri-romantik.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder