28 Mart 2013 Perşembe

2013 Bluz Modelleri

2013 yılının nihayet ilkbahar bölümüne geldik, ben dolabımımdaki yazlık ne varsa şimdiden hazırladım, ama bluz modelleri olarak çok az bir bluza sahibim, bu yüzden hemen 2013 bluz modellerini araştırmaya başladım. Abiye budura girdim, ve bu senenin bluz modellerine bayıldım diyebilirim, topshop özellikle çok ilgimi çekti. desenli bluz modelleri, dantelli bluz modelleri özellikle harika. Mangonun modelleride oldukça şık. özellikle iş yerinde giyinmek için ideal modeller var. bir kaç tanede mangodan alışveriş yapmayı düşünüyorum.  Bol kesim bluz modellerini seviyorsanız. mangoda zevkinize göre çok güzel modeller bulunmakta. Genç hanımlar için özellike only bluz modelleri harika diyebilirim. 2013 yılı için harika modeller hazırlamışlar resmen bin tane model var diyeiblirim. Genç modern ve seksi :) modellere sahipler fiyatlarıda uygun sayılır. baskılı bluz modelleri seviyorsanız onyl 2013 bluz modellerini tavsiye ederim.

Koton ise herzamanki tarzını 2013 bluz modellerinde de devam ettirmiş. İş için normal giyim için gece giyinmek için çok farklı bluz modellerine sahipler. şimdilik bu kadar GErisini siz aşağıda vereceğim linklerden bizzat kendiniz inceleyin bence.

only bluz modelleri
mango bluz modelleri
koton bluz modelleri
topshop bluz modelleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder