28 Mart 2013 Perşembe

2013 Etek Modelleri

Havalar her geçen gün ısınmakta, artık rahat rahat etekleri giyip sokaklarda özgürce gezip, havanın tadını çıkarmaktan başka birşey kalmıyor geriye. Peki siz yaz için etek alışverişinizi yaptınız mı?
eğer daha bu sezonun etek modellerine göz atmadıysanız doğru yerdesiniz demektir. Bu yazımda 2013 yılının etek modelleri hakkında birşeyler yazmak istiyorum.

Öncelikle çalışan hanımlar için, Beymen, zara, mango, topshop, gibi markaların bu yaz için çok güzel etek modelleri olduğunu söyleyebilirim. bu markaların mağazalarında 2013 kısa etek modellerini bulabilirsiniz. Peplum etek sevenler, pipili etek sevenler bir çok farklı model ile yaza merhaba diyebilirler.

Günlük giyelebilecek etek modelleride bu sezon için oldukça güzel ve şıklar. Ben en çok mangonun, zaranın, defactonun ve topshop un modellerini beğendim, uzun çiçekli etek modelleri, düz renk etek modelleri, yırtmaçlı modeller, bol kesim etek modelleri, hepsi 2013 yılının etek modelleri olarak vitrinleri süsleyeme başladıç

Gece çıkarken peki etek giymek istersek, bershka imdasımıza yetişiyor, muhteşem bir etek koleksiyonuna sahipler, bunun dısında pull and bear etek modelleride, gecelerde, partilerde giymek için muhteşem görünmekte.

Tüm bu modelleri incelemek için aşağıdaki benim takip ettiğim bir site var Abiye budur diye, linkleri aşağıda veriyorum. tıklayıp inceleyebilirsiniz.

Beymen etek modelleri
Topshop etek modelleri
Mango etek modelleri
Afrodit etek modelleri
2013 etek modelleri
Zara etek modelleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder